Saturday, November 10, 2012

Hafeez ♥ Syera : Part 4

Candid sana sini sinun!

Hey you... listen to me!

Ala tomey tomeynya anak Mummy

Ketibaan Mama Janet disambut dengan payung

Alahai, apa la susah2 bawak semua tu...

Ketibaan Datin S diiringi cucu yang monyok...mesti kes baru bangun tidur ni

Gamabr tak guna flash pun tapi cam ada pantulan cahaya la pulak...ahakkkk

Ko hembus jampi apa tu mek... jampi tolak hujan ke. Si Shasha tu apasal tertidur... cam penat sangat jer

Aksi mamarazi....

Ko x leh nak manja lebih2 kat abang lagi la Sha

Anak bujang Mummy ngan anak dara kecik YB Bukit Mutiara... lagi 10 tahun kita ambik lagi gambar cam ni yer... mesti dia orang dah malu2 pulak...heheh

Apa yang ko tenung tu Iki oooi

Jangan pandang belakang!!!

Yeeeeee entok berkat....

Paparazi tengah cek camera belalai gajah

Ni kira eksklusif ni....

Peraduan eka dialog. Korang agak apa pengantin pompuan cakap kat pengantin lelaki. Serius betul tu

Pandanglah lihatlah... tiru macam saya....

Merdeka! Merdeka! Merdeka!

Inilah barisan kita...

Agak2 kalau aku ambik berkat penuh satu bakul ni tuan rumah sedar tak yer!

1 comment:

  1. mamamiraki tengah pikir apa dia nak isi dalam bakul tu

    ReplyDelete