Candid sana sini sinun!
Hey you... listen to me!
Ala tomey tomeynya anak Mummy
Ketibaan Mama Janet disambut dengan payung
Alahai, apa la susah2 bawak semua tu...
Ketibaan Datin S diiringi cucu yang monyok...mesti kes baru bangun tidur ni
Gamabr tak guna flash pun tapi cam ada pantulan cahaya la pulak...ahakkkk
Ko hembus jampi apa tu mek... jampi tolak hujan ke. Si Shasha tu apasal tertidur... cam penat sangat jer
Aksi mamarazi....
Ko x leh nak manja lebih2 kat abang lagi la Sha
Anak bujang Mummy ngan anak dara kecik YB Bukit Mutiara... lagi 10 tahun kita ambik lagi gambar cam ni yer... mesti dia orang dah malu2 pulak...heheh
Apa yang ko tenung tu Iki oooi
Jangan pandang belakang!!!
Yeeeeee entok berkat....
Paparazi tengah cek camera belalai gajah
Ni kira eksklusif ni....
Peraduan eka dialog. Korang agak apa pengantin pompuan cakap kat pengantin lelaki. Serius betul tu
Pandanglah lihatlah... tiru macam saya....
Merdeka! Merdeka! Merdeka!
Inilah barisan kita...
Agak2 kalau aku ambik berkat penuh satu bakul ni tuan rumah sedar tak yer!









1 comment:
mamamiraki tengah pikir apa dia nak isi dalam bakul tu
Post a Comment