Kompang dipalu pengantin lalu....
Sweet couple
Errr ni lagu kebangsaan sedang dimainkan ker
Muka serius pengantin
Sama cantik sama kacang, macam pinang dilanggar trak
Eh eh terletak pulak gambar tuan tanah...
Pengantin lelaki sendiri memabcakan doa untuk majlis hari tu
Barisan DIF-DIF kehormat di meja santapan
Alamak, muka tuan tanah lagi... memanjang nak enterprem kan
Apa yang dibincangkan tu, nampak cam serius jer
Comelllll
Duduk bersanding tersenyum malu....
Pengantin ni tak reti duduk diam betul ler... cam ada ciri2 kegedikan cam makcik2 dia jer...hehehe.
Pengantin yang ala2 gedix....kikiki
Kek choc berani mati yang sangat sedap hasil tangan anak buah Mumjy, si Ayien
Suap jangan tak suap
Wajak exclusif anak bujang Mummy , si Danish
Makcik yang tengah tu exclusif tak wajah dia???Hehehe
YB Bkt Mutiara dengan pengantin
Mama Janet dan pengantin
.... dengan pengantin
Pening berfikir pasal nak kahwin, sampai gugur rambut si Hafeez ni...heheh. Tak pe la Piz, boleh joint pakcik2
My hero dengan pengantin
Sama2 comel kan...hahahahhaha
Wah cepatnya dapat anak..
Khas untuk si Ayu la sangat, yang complain gambar dia tak ada dalam blog Mummy ni
Sapa yang lebih bon**t
Dengan anak2 saudara yang dah sama besar dengan Mummy
Tuan tanah dan pasangan mengabadikan kenangan dengan pasangan pengantin... lagi dua ornag anak tak tau mana pegi...
♥ L ♥ O ♥ V ♥ E ♥
Family photo.... ni baru 3/4 family yang naik ke stage...suka sangat dengan gambar ni, kira pengganti gambar raya untuk tahun ni la
Patut2 sikit la Nab, kut ye pun nak ambik berkat. Besar tu bakulllll
N3 seterusnya candid camera...
4 comments:
huhuhu...sedeyyyy gambar aku tak de, masa tu dah penat malas nak posing2
yb wakil rakyat ke, tak ada pun wakil rakyat muka tu kat johor
matakorang kero ke...........cuba perati betul2 tu kan memang YB. x semestinya YB tu wakil rayat,
oh jadi YB bukan bermaksud (yang Berhormat), jangan marah komfius sbb yb selalu wakil rakyat
Post a Comment