N3 yang dah 2-3 hari dalam draf.. dah ala2 basi gak la. Hehehe....ceruta sambutan kecil2an ulang tahun perkahwinan Mummy dan Daddy yang ke 14.
Sajer jer Mummy buat cupcakes yang rupa agak sememeh ni... tapi sedap tau....
Ok anak2 makan sorang seketul jer ya... ambik ikut nama masing2
Mummy & Daddy... hehehe.... tengok muka daddy tu macam lain je kan. Ada jambang dan janggut sikit... Daddy memang cam ni ada masa saja je dia biarkan janggut dan jambang dia, pas tu seminggu dua dia buang bersih licin la pulak.... apa2 la daddy
Nak suruh bibik amik kan gambar dia tak reti la pulak, so ketidak cukupan anggota dalam gambar ni...
Wah ok gak camera baru Mummy ni... ambik gambar waktu malam gelap pun ok jer.....
Anak2 ada yang nak makan pizza, spagetti, salmon, lazagna so pegi je la ke San Francisco Pizza semua ada. Tapi Mummy la yang terkedu nak pilih makan apa, sebab Mummy ni western food kurengggggggggggggg sikit. Baik makan ayam penyetttt. Hahaha.... lastnya Mummy order chicken chop jer...
Rimas betul Mummy tengok rambut anak dara ni...
Macho and hencem boy.... dia kata la...
Kelaparan
6 orang 6 jenis air...
Chicken chop untuk Mummy
Spagetti untuk Dania
fusilli seefood pasta untuk Danish
Lazagna untuk Danny
Baked salmon untuk Daddy
Pizza yang cam tak berapa menghairahkan jer...
Cam tak sedap jer...sedap tak sedap pun licing mushroom tu
Lepas makan kita posing2 sat yer...
Wajab exclusive Danish... susah betul nak suruh dia bergambar. Gambar ni terlebih lighting la... dah putih cam muka bertepek ngan bedak sejuk la pulak
Ini untuk Daddy
Ini untuk Mummy
Ini untuk anak2
Ni mummy punye gak... barulah best nak berblog, dah ada camera baru...selamat tinggal Nikon Coolpix yang dah jadi arwah.

1 comment:
#Sedap2nya makanan... kita dah la tgh lapar ni.
#Cupcake tu ok je... mana sememehnya?
Post a Comment