Plan nak bawak anak2 ke Kidzania sempena birthday Dafiy tak jadi. Setakat celebrate anak beranak kat rumah jer... heheh. Alah potong2 kek je pun. Layan je gamabr la yer, Mummy gantuk sangat ni.. nak zzz sekejap...hehehe
Wah dasyat kan api lilin atas kek ni..mau rentung kek dibuatnya
Mummy buatkn kek butter pelangi petang jer sebab kek yang bawak ke sekolah dah kek coklat.
Hero kecik Mummy & Daddy
Me & him
Ada sesiapa nak kek pelangi ni?
Lepas potong2 kek tu, we all siap2 untuk ke rumah kekanda Mummy nun di Gombak yang buat BBQ sempena birthday anak bujang dia.... tunggu n3 Mummy nanti yer
1 comment:
Happy birthday Dafiy..
Kidzania, kami pun plan nak gi dari bulan lepas tak pegi2 lg sampai skrg.
Post a Comment