Sabtu lepas ada sport day SmartReader untuk Dafiy, tahun ni dapatlah Dafiy join, tahun lepas tak dapat join sebab adik par Mummy kahwin. Sukan tahun ni dia gabung SmartReader Seksyen 3, Seksyen 4, Seksyen 7, Seksyan 9 dan Bandar Tun Hussein Onn. Tapi sukan diadakan mengikut center masing2.
Wah anak Mummy jeling sapa ni....
Semua orang pakai cap , Mummy terlupa bawakkan cap yang teacher dia bagi...huhuh. Nasib baik dia tak menjerit nak pakai cap gak
Ready for marching
Mummy & Afidah... neber depan rumah....
Kategori 4 tahun... since Dafiiy yang paling kecik dia la beratur paling depan
Menang kalah semua dapat hadiah... warna jer yang berbeza.....hahaha
Mascot SmartReader ... SuperTots
Peace memanjang je dia ni
Walaupun belum pukul 9am tapi cuaca dah panas terik...
Dania dan best friend dia si Hani
Cam berisi la pulak muka daddy ni....
Daddy's little hero
Daddy masuk games untuk kaum bapa... susun surat khabar according to pages... heheh... nampak sangat dah lama tak beli surat khabar....daddy dapat no 5 jer
Mummy masuk acara cari anak dengan mata bertutup.... ala saja jer suka2.... kalah gak...hahah
Masuk dua acara dan dua2 rumah kuning menang....
Dania je yang mengikut. Daniel & Danish ada kelaz tahfiz.
No comments:
Post a Comment