Salam Jumaat. Hari ni Mummy cuti. Ada 3 sebab kenapa Mummy cuti:
- Anak2 ada sambutan hari guru kat sekolah agama. Danish & Dania sebelah pagi dan Daniel sebelah petang. Kena cuti sebab nak masak2 sikit bawak gi ke sekolah untuk jamuan.
- Dafiy celebrate pre-birthday kat sekolah. Wajib la Mummy datang bawak kek dan makan2 sikit sambil posing2
- Cuti Mummy banyak lagi....
Dafiy nak cake Ben-10 ... ini lah hasil keras tangan Mummy
Happy birthdy to Emmil Dafiy... Happy birthday to you!
Blow... blow... blow....
Cepat potong kek tu Dafiy, kawan2 tak sabar nak makan ni. Selain kek Mummy bawak spaghetti bolognese dan chicken ball untuk Dafiy, kawan2 dan cikgu2...
Buah hati Mummy Daddy
Cap ibu dan anak?
Birthday card from teachers
Behind the scene activiti malam tadi...
Choc oreo ni Dafiy buat untuk kawan2 jer, kakak tak boleh ambik
Oreo choc
Choc moist cuppies
Tambahan jajan2 untuk isi dalam goodies bag
Goodies bag untuk kawan2 Dafiy
Hadiah untuk guru kelas sekolah agama anak2... Mummy bagi mug, rose choc, cupcakes, brooch ngan tasbih jer....
Tengah fikir2 nak bawak anak2 ke mana esok... Kidzania ok gak kan, tapi sure ramai orang cuti2 sekolah ni, kalau gi Zoo Negara camana?

1 comment:
Salam...bukan goodies bag ye...it should be GOODY BAGS
Post a Comment