Friday, May 11, 2012

11-05-2012 ♥♥♥♥♥♥♥ Our 14th Wedding Anniversary ♥♥♥♥♥♥♥

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
HAPPY 14th WEDDINANNIVERSARY 
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥


Assalammualaikum, 

Jumaat 11-05-2012, Alhamdulillah hari ini Mummy dan Daddy menyambut ulang tahun perkahwinan kami yang ke-14. Emm "dah 14 tahun rupanya" atau "baru 14 tahun rupanya". Apa2 hal pun memang cepat betul masa berlalu kan. Dari berdua 1998-2001, 2002 bertiga, 2003 berempat, 2005 berlima, 2008 berenam, 2013 bertujuh...oppssss telajak pulak.

Alhamdulillah, semoga jodoh kami berpanjangan dan hidup sentiasa dalam keberkatan Illahi. Sekarang ni masa untuk membesarkan anak2 dan memberikan ilmu agama dan ilmu pengetahuan yang berguna kepada mereka.



Semoga jodoh kita berkekalan hingga ke syurga..... ameen. 

Bersama our 4 little angels..Daniel, Danish, Dafiy & Dania.... agak2 ada lagi "D" yang akan menyusul tak? Hehehe.... ada rezeki adalah kan....


5 comments:

  1. Happy anniversary Mummy...
    Moga berbahagia selama2nya.. ameen.

    ReplyDelete
  2. Happy anniversary mummyGee.. cepatla Dafiy nak adik dah tu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq ... Ayu....Dafiy kata nak bagi Ayna dapat adik dulu....heheh

      Delete
  3. ayna cakap dia xnak adik lagi.. nanti dia xleh nak manja sgt..

    ReplyDelete