Saturday, May 5, 2012

Hutan Dara!

Lalang2 dan rumput rampai dah menguasai blog Mummy ni. Kalau rumput terbiar berminggu2 sure anak gajah dah boleh menyorok. Tak de apa nak cerita dan tambahan pulak camera Mummy dah jadi arwah.... huhuhu. Tak suka ambik gambar guna hp walau pun camera tu 4mp. Mummy kan suka buat n3 bergambar so bila x de camera ni, mood nak update blog pun down... sapa ada camera bak sini bagi kat Mummy. Budget nak beli camera dah guna untuk repair panel monitor dan tukar keyboard notebook ni.... terbang le sebelah tangan lebih... dah dapat camera sebiji tu.... walaupun ada MacBook Pro tapi Mummy tetap suka guna notebook lenovo lama Mummy ni.


3 comments:

  1. Kalau tak ada benih pokok meranti, tualang, damak, cengal meh sini saya ada jual

    ReplyDelete
  2. Alamak...Id anak aku pulak...sory

    MATSOMHERBS

    ReplyDelete
  3. assalam...smummy gee..dil nak tanya kat mana awak bli dodol yg lembik dan baru tu?saya mengidam sangat..boleh x nak kirim?sebab ada kawan saya nak balik mesir akhir bln 5 ni..kalau boleh saya nak order..huhuhu.......ni id saya ym ummikhalish@yahoo.com ....

    ReplyDelete