Tuesday, August 4, 2009

Flower & Garden Fest 2009 - Putrajaya


1/8/2009 (Sabtu) - Petang-petang bangun tidur kami anak beranak pergi tengok flora fest kat Putrajaya. Cadangnya nak beli bunga2 kut ada yang murah2. Ramai betul orang datang. Kawasan pameran pun luas, mummy tak tengok semua tempat pameran pun, tak larat luas sangat kawasan. Kami pergi pun dah dekat pukul 6, so pukul 7.30 dah balik. Nak pegi awal2 panas lah pulak. Tak per yang penting anak2 suka tengok bunga2 dan taman2 ciptaan yang ada. Mungkin sebab cuaca panas sangat, dah banyak gak bunga2 yang layu.


Bulat mata masing2 tengok belon udara, tak sempat pun nak naik sebab Q panjang


Bestnye kalau taman bunga cam ni ada kat rumah...


Bibik dan anak2....


Dania ni langsung tak bagi peluang Mummy nak posing dengan Daddy jer..mesti nak menyelit


Mummy nak bergambar sorang pun dia menyelit gak...


No comments:

Post a Comment