Thursday, August 6, 2009

Demam & HINI

Sekarang ni semua orang bercerita tentang demam dan HINI. Tahap kebimbingan orang ramai terhadap wabak HINI ni semakin meningkat. Pantang demam sikit jer mesti dah berdebar2 takut tanda2 HINI. Mummy pun sama gak sebab anak2 sekarang ni on off demam. Sekarang ni si Dafiy dan Danish yang demam. Hari ni dah masuk hari ke-3 dia orang demam. Si Dafiy pagi tadi mummy tengok cam dah ok demam dia. Demam dia waktu malam yang agak teruk.

Si Danish demam dengan ada selsema sikit. Malam tadi mas mummy suap makan dia kata sakit tekak nak menelan. Buat mummy tak sedap hati jer. So petang ni kalau demam masing2 tak baik lagi mummy akan bawak ke klinik la.

Baca kat paper, sehingga hari ni dah ada 16 kematian sebab HINI. Semoga mummy sekeluarga dan rakyat Malaysia dijauhi daripada wabak ini. Amin.

No comments:

Post a Comment