So pegi Sogo hari ni still lagi sales rays tapi tak adalah addittional discount untuk member card tu...
Puasa pun belum dah sibuk nak raya kan...ish ish ish..
Hasil rembatan hari ni
Orang ramai anak kecik ni jenuh kalau gi shopping sorang2 dan nak pilih design lain-lain pulak tu. So nak jimat masa dan tenaga, untuk anak-anak bujang kecik Mummy ni Mummy ambik jer design yang sama untuk dia orang 3 beradik, saiz jer lain-lain. Berborialah dia orang...hahah.
Settled untuk Dafiy... selauar ngan baju semua dah dapat. Tapi seluar tu cam Mummy nak tukarkan la sebab cam ngam2 jer dia pakai, confirm dua tiga bulan lagi dah senteng
Anak dara ni pulak Mummy baru belikan few t'shirt, blouse dan seluar selai jer. Tinggal nak belik dia gown, long dress dan jean jer
Untuk Daniel & Danish, Mummy beli belikan seluar lagi. Selalunya utk 2 bujang yang dah besar sikit ni Daddy yang akan belikan, ikut taste Daddy le.
No comments:
Post a Comment