
Kedai tak bukak tapi Mummy dah tercongok depan tu... sempat lelap kejap...hihi

Cer teka apa Mummy beli

Macam-macam ada....
Hampir RM200 gak untuk bahan- bahan biskut raya tu. Ada orang tu cakap dengan RM200 dia boleh beli 8 balang kuih x perlu susah-susah kan diri kat dapor. Terserah pada seseoranglah samada nak buat sendiri atau beli je. Tapi pada Mummy kalau raya kita tak buat biskut raya cam kurang sikit kemeriahannya. Anak- anak Mummy yang dah terbiasa dengan aktiviti buat biskut raya memang dah start tanya hika Mummy nak buat.

Balik dari kedai bakery Mummy ajak Daddy gi ke Parkson Alamanda. Tujuan nak cari kasut untuk Dania n Dafiy. Selain tu nak beli jeans n dress untuk Dania.
Hari ni tak de menu berbuka sebab tuan tanah gantung periuk.
posted from Bloggeroid
No comments:
Post a Comment