Hari ni adik- adik ipar dan biras Mummy datang berbuka di rumah.

Buah melaka sinonim dengan bulan puasa. Masa Mummy kecik- kecik dulu bila puasa kerap buat kuih ni

Daddy teringin makan nasi lemak so Mummy masak sikit dan nasi putih pun masak juga. Buat sambal sotong petai, goreng ikan bawal, lemak putih tauhu n tauge n ayam goreng kunyit. SIL bawak mee goreng

Tau tak ini kuih spa? Hihi...adal kejadian ini sebenarnya kuih tepong pelita. Tapi ntah camana daddy bawak bila sampai rumsh semua dah tonggabg terbalik dalam bekas polisterin. Nak buang sayang pulak. So Mummy tuang dalam mangkuk icecream je la. comel la pulak..

Buah melaka sinonim dengan bulan puasa. Masa Mummy kecik- kecik dulu bila puasa kerap buat kuih ni

Daddy teringin makan nasi lemak so Mummy masak sikit dan nasi putih pun masak juga. Buat sambal sotong petai, goreng ikan bawal, lemak putih tauhu n tauge n ayam goreng kunyit. SIL bawak mee goreng

Tau tak ini kuih spa? Hihi...adal kejadian ini sebenarnya kuih tepong pelita. Tapi ntah camana daddy bawak bila sampai rumsh semua dah tonggabg terbalik dalam bekas polisterin. Nak buang sayang pulak. So Mummy tuang dalam mangkuk icecream je la. comel la pulak..
posted from Bloggeroid
No comments:
Post a Comment