Alhamdulillah demam daddy dah kurang walaupum belum lagi pulih sepenuhnya.
Sakit kepala Mummy pulak masih terasa lagi. Orang dah 9 hari puasa tapi Mummy baru dua hari....hehe.
Sekarang ni bila on d way balik dari office kepala jenuh fikir apa menu nak masak. Memang blur la sekejap...hehhe

Tembikai yang menghairahkan...haha

Puding jagong dan agar-agar yang berwarna-warni. Puding tu lebih Mummy buat semalam. Agar-agar tu jiran bagi.

Suka betul Daddy dan anak-anak dengan kuih cakoi ni

Murtabak singapore Muo ni dah berbulan duduk dalam esbok. Alhamdulillah masih mengancam rasanya

Fruitn coctail yang menyejukkan

Air kelapa yang sangat-sangat manissss.... kalau ikutkan hati mau Mumny minum 5-6 gelas ni tapi... tahan. Mummy minum segelas je. Minum teh-o je la lepas tu

Kurma ni masa awal puasa penuh sebekas ni. Nak kena beli lagi ni

Sayur campur flora n fauna. Cantiknkan warna sayur ni.. i likeeee

Meehoon goreng bibik

Kari pekat recycle
Sakit kepala Mummy pulak masih terasa lagi. Orang dah 9 hari puasa tapi Mummy baru dua hari....hehe.
Sekarang ni bila on d way balik dari office kepala jenuh fikir apa menu nak masak. Memang blur la sekejap...hehhe

Tembikai yang menghairahkan...haha

Puding jagong dan agar-agar yang berwarna-warni. Puding tu lebih Mummy buat semalam. Agar-agar tu jiran bagi.

Suka betul Daddy dan anak-anak dengan kuih cakoi ni

Murtabak singapore Muo ni dah berbulan duduk dalam esbok. Alhamdulillah masih mengancam rasanya

Fruitn coctail yang menyejukkan

Air kelapa yang sangat-sangat manissss.... kalau ikutkan hati mau Mumny minum 5-6 gelas ni tapi... tahan. Mummy minum segelas je. Minum teh-o je la lepas tu

Kurma ni masa awal puasa penuh sebekas ni. Nak kena beli lagi ni

Sayur campur flora n fauna. Cantiknkan warna sayur ni.. i likeeee

Meehoon goreng bibik

Kari pekat recycle
posted from Bloggeroid
No comments:
Post a Comment