Saturday, July 13, 2013

Berlalu 4 Ramadhan

Alhamdulillah... 4 Ramadhan telah berlalu.


Awal pagi tadi Mummy sempat gi ke Imigresen Kajang renew passport Mummy & Dafiy


Lepas tu ajak Daddy merempit ke Sogo sekejap sebab Mummy nak tukar baju anak2 yang tak muat.

Kira letih gak... nasib baik x puasa ... opssss.... alah x puasa pun bukannya boleh nak makan .. anak2 ada kat rumah hehe...

Balik dari Sogo layan Candy Crush kejap. Pas tu projek buat kuih kegemaran sekeluarga... kuih tako...


Nak buat kuih tako kena ada daun pandan ler untuk buat kotak isi kuih


Bukan susah pun nak buat kotak tu, tanya je kat pakcuk google...steps by steps dia bagi hehehe


Modal tak sampai pun RM4 ... Kalau beli RM2 dapat 5pcs je. dapat 35pcs ++ Boleh bagi kat jiran2 lagi.

Jomlah layan menu buka kami hari ni...


Daging black pepper recyle semalam punya, sambal goreng tauhu tempe, lemak putih tauge + sawi + tauhu, sambal petai ikan bilis.dan udang gorwng tepong


Cakoi n pau RM4 beli kat PaRam dan koci tu jiran Mummy yang bagi.

posted from Bloggeroid

1 comment:

  1. Selamat berpuasa utk Mummy Gee sekeluarga.
    Habislah peniaga-peniaga bazar macam ni.

    ReplyDelete