Friday, July 12, 2013

Berlalu 3 Ramadhan


Daging black pepper requested by Danny


Grill salmon n accessories... requested by Daddy


Sup ni Mummy ler yang suka


Special manggo lassi Mummy buat


Tepong pelita requested by Danish


Otak2 kesukaan Danny n Danish...3 pcs RM2


Roti John yang tak menghairahkan....hihi


Tengah Mummy bersilat kat dapor, tailor yang jahit sebahagian baju raya Mummy datang rumah. Dia bawak 2 pasang baju yang dah siap untuk Mummy buat fitting. Klu ok baru dia potong lagi 3 helai kain tu. Mummy rasa cam besar sikit. Bwtul tak? Tapi ni kain cotton so esok kena cuci. Klu lepas cuci pun rasa tak selesa boleh jer tailor tu betulkan semula. Gara2 menemankan Mama Miraki ke Jakel, Mummy dah terjebak beli kain cotton. 'Terbeli' 4 helai....huhuhu. Cukup dah 13 helai baju baru tak nak beli dah. Ni upah baju belum bayar lagi.... Daddyyyyyy resqueeeee! Actually ni baju raya vum baju ketja tu yang nampak c banyak. Mummy ni setahun sekali je menempah baju. Itulah baju raya itulah baju kerja. Baju raya korang warna apa?

posted from Bloggeroid

2 comments:

  1. Baju kitorang taun ni kaler biru (hasil paksaan si Qistina). Mujur bunga2 dia kaler pink, dpt la pilih tudung kaler pink.

    Kalau buat baju fesyen mmg kena rajin buat fitting 2,3 kali baru sedap, kalau baju2 kurung biasa, selalunya saya hantar dgn contoh.

    *sengaja blogwalking mlm2, esok karang terliur plak tengok daging blackpepper Mummy yg meletop tu.

    ReplyDelete
  2. Hahaha..baru taukan kenapa mama suka cotton Jakel...cotton bukan sebarang cotton tu...huhuhuhu...kalah sutera tganu tu tau

    ReplyDelete