Thursday, February 26, 2009

Dafiy 9 Months

26/02/2009 (Khamis) - Hari ni umur Dafiy genap 9 bulan. Dafiy dah boleh merangkak laju, kalau kita leka sekejap jer di dah ada kat bawah meja. Sekarang ni dia dah makin nakal dan pandai buat perangan. Dia suka cakar muka oarang. Kalau mummy lalu tak dokong dia, mesti dia menangis. Sekarang ni tiap pagi sebelum pergi kerja mummy atau daddy mesti bawak dia pusing2 dulu naik kereta. Oh ye, Dafiy dah ada gigi dua batang.

Dafiy with his first car....nampak tak gigi dua batang belah bawah tu???
Relax habis...
Tergelak besar Dafiy bila Daddy geletek dia. Dia pun akan gelak besar bila Danny nyanyi lagu Lenggang Kangkung.
Si Dania ni kuat sikit jeles dia kat Dafiy. Daddy nak gambar dengan Dafiy pun dia nak menyelit sama.
Seriusnya anak mummy ni...senyum sikit...

No comments:

Post a Comment