Kalau kuali cam ni, rela tak nak guna untuk goreng ikan masin... gambar pinjam kat mylittelcottage
Orang jemput datang rumah wajib kita pergi kan... so demi nak memenuhi jiran tetangga dan saudara mara hari ni 'terpaksa' lah Mummy gantung periuk, belanga dan yang sewaktu dengannya.... heheh... pagi tadi breakfast nasi goreng ngan mee goreng basah pas tu simpan ruang2 dalam perut untuk menu2 raya yang pasti mengancam... hihi... so schedule open house Mummy hari ni...
i) 11am ... Jiran depan rumah Dr. H buat kenduri doa selamat cum house warming cum raya open house
ii) 2:00 pm - Jiran depan rumah gak Datuk H dan Datin A (sebelah rumah Dr H, khemah pun rapat2 je, sure ada jemputan luar yang tersalah rumah nanti...hehehe) buat raya open house
iii) 3:00 pm - Kawan daddy Mr. R rumah area bangi buat open house gak
iv) 4:00 pm - Jiran gak tapi lorong depan sikiti En. E dan Pn S buat open house
v) 4:00 pm - Mak Lang (makcik daddy) kat Puchong buat open house gak
vi) 8:00 pm - open house residents Bangi D7 pot luck concept... tengah nak fikir nak bawak apa... nak masak memang tak sempat la... maybe bawak pizza, kfc or lemang je la...
















