01/01/2011 (Sabtu) - Malam ni ada majlis BBQ kat kawasan kejiranan Mummy, bukan BBQ untuk satu taman tapi khas untuk jiran2 yang sama lorong dengan Mummy je, biasalah konsep potluck. Mummy sampai rumah dah nak maghrib so tak sempat nak masak apa2, penyelesaiannya call 1-300-88-2525 je la.. order lempeng omputih... heheh
Kejap je Mummy masak pizza dah masak...
Gambar2 syok sendiri lagi sebelum gi jamuan
Apa menu? Macam2 ada... kambing sujud, bbq ayam, udang, sotong, jagung, sosej, makaroni, tose, putumayam, berbagai salad, pizza dan banyak lagi la. Jomlah layan sebahagian menu yang sempat Mummy snap... tak boleh nak tambik banyak gambar sebab si Dafiy nak berdokong je...
Menu kesukaan ramai (kecuali Mummy la)... kambing sujud or kambing kena sula
Antara benda2 yang dibakat... ayam, sosej, udang. Sedap sungguh ayam yang diperap Kak Zai....resepi rahsia Kak Zai ni... heheh
Jagung & sotong
Kuih 'lopez de lopez de sequeira' yang sangat sedap
Pasta...pasta....pasta...
Comelnye cupcake ni...
Potato salad & coleslaw
Anggur, epal, limau , pisang montel semua ada...
Macaroni tuna
Kari kambing makan ngan roti
Daddy tengah gigih membakar2..
Dania & Sarah
Afidah & Ina ... masa ni orang tak ramai lagi
Majlis belum bukak anak2 dah ngap dulu.. hehehhe
Ait dah tinggal tulang jer...
Anak2 & the gangs
Dia orang lah yang terlebih seronok... kul 1am baru balik rumah
Ucapan dari Pak Lurah ... Abang Din
Epi 13th besday... Naufal anak Abang Din & Kak Zee
Surya & family
Cikgu Ina
Mummy & budak mengada2...Dafiy
Si Kembar Armin & Arman... tersangatlah comelnya dua budak kembar ni...
Afida, Surya, Cikgu Ina, Dr Farah dan Mummyla...
Agak2 kaum suami ni gossip pasal apa yer????
Along & the boys main kat rumah Mummy... budak2 makan sikit je lepas tu sibuk main je
Dania & the girls
Memang seronok dapat kumpul dengan jiran2 selorong Mummy ni, selalu tu berselisih kereta dan setakat angkat tangan je, malam tadi sempat borak dan sembang panjang.
Almost 12:30am baru Mummy balik rumah... daddy dan anak2 pulak pukul 1 lebih baru balik...