Semalam Aaron Aziz ada tamu datang ke rumah. Best gak ni ada org datang almaklum sejak sekolah dibuka ni tak de sapa pun nak bertandang ke rumah Mummy ni, kalau ada pun kawan2 Daniel & Danish yang datang masa weekend.
Hidangan dah siap, mana ni tetamu tak sampai2 lagi
Soto dan aksesori2
Aksesori soto
Sambal kicap wajib ada, kalau tak soto kuran 'kaw'.... bawang goreng dan kacang tanah kalau ada lagi sedap
Kuih talam pandan kacang merah dan muffin oren choc
Posing2 dulu sebelum tetamu2 datang
Ni la tamu yang Mummy tunggu2... Kak Mah dari kampung singgah rumah mummy sebab nak ambik dodol fresh order dari kawan Mama Miraki
Tamu kedua...alah muka dia ni kan bersepah2 dalam blog Mummy takkan korang tak kenal lagi.... Mama Miraki la
Happy dapat berkumpul...walau cuma 3 beradik
Makan je la Mama Miraki ooooiiii
Murtabak spore special dari Muo...tq Kak Mah
I tak makan pun.... i dah kenyang dengan ambik gambar je...hihi
Sila-sila
Daddy dan beras2 biras2
I makan sikit je tau tapi badan tetap naik, camana ni....
Aktiviti bebas
Anak dara Mama Miraki
My lil princess
Mummy Jarummmmmm
Ole2 dari kampung... boleh buat masak lemak pucuk ubi dan buat sambal belacan pedas meletops ni
Amir & Dafiy
Ni la dodol yang yang Mummy order dengan kawan Mama Miraki...sedap2 sangat sebab baru buat. Lembik2 lagi...nyum num
Kat area perumahan Mummy ni tengah musim anak2 main gasing, sanggup simpan duit belanja untuk beli gasing... seminggu tak belanja dapat beli 2-3 biji gasing. Di Dafiy pun menyibuk gak nak main
AA tak dapat nak datang... takut tak sempat nak bersiap utk malam ABPBH 2011. Tak pe la AA i faham u sibuk.... nanti lain kali kita jumpa, itu pun kalau i tak busy la






