sambungan dari
n3 sebelum ni
Balik kerja bukak tudung, singsing lengan terus bersilat kat dapor bermain2 dengan butter dan icing sugar untuk buat buttercream. Lepas buttercream siap stop kejap, gi ambik Danny dan Danish kat sekolah. Balik dari ambik anak2 sambung mendeco cake Dania tu. Dah nak senja so masa kerja2 mendeco tak sempat nak snap2 pun... ni lah hasilnya.
Princess cake for Princess Dania... rasa ovr pinky kan...hihih... dah request dari bday girl nak pinky cake ngan edible princess photo..ikut je la...
Si Danny dan Danish kata, 'cantiknya cake Dania, Mummy tak aci masa harijadi along Mummy tak hias pun cake cantik macam ni'... aikkk pandai komplen la pulak anak2 Mummy ni ya... tak kancake alongMummy nak letak bunga2 ...hehhe
Happy face...
You’re my honey bunch, sugar plump, pumpy yumpy pumpkin...
You are my sweetie pie! You’re my cuppy cake...you're my bittersweet choc... and sooooooo on
Danih ngan abang2nye...
Family photo... jenuh ajar bibik ambik gambar ... rasanya dekat 10 x dia ambik untuk ambik gambar kami sekeluarga. Ada yang nampak kepala separuh ada yang bergoyang ... hihi...
Bibik yang jaga Dania sejak usia Dania 5 bulan dalam perut Mummy sampai umur Dania dah 5 tahun sekarang ni...
Lepas potong cake kami bawak anak2 ke McD... saja bagi dia orang happy2. Mummy rasa anak-anak bukan nak makan sangat pun tapi nak main2 dan spend time with the parents.
Apa la yang Daddy fikirkan tu? Sampai berkerut2 dahi ...heheh
Jemputlah rasa sorang sikit kek ni ye... kali ni buat kek kukus choc lagi, sebab hari tu ngences tengok kek kukus yang Mama Shasha buat...