Daniel n Danish akan sekolah kebangsaan disebelah pagi dan sekolah agama di sebelah petang. Dania pulak sebelah pagi sekolah agama dan sebelah petang sekolah kebangsaan. Dafiy pun akan sekolah disebelah pagi tapi esok baru start sekolah.
Mummy hari ni dan esok cuti.

Pagi ni bekalkan anak2 dengan nugget n sosej je.

Besar dah anak2 bujang mummy ni

Bye bye Mummy Daddy.... sebab berdua so tahun ni Mummy benarkan dia orang naik basikal ke sekolah. Actually dekat je rumah ngan sekolah (kongsi pagar...) tapi Mummy tak confident nak bagi dia orang naik basikal sebelum ni.

Tak de la kawan Dania gi sekolah tahun ni

Pagi2 Daddy akan hantar Dania ke sekolah agama. Balik sekolah agama nanti naik van la. Hari ni boleh la Mummy ambik sebab Mummy cuti lagi
posted from Bloggeroid
2 comments:
salam akak, saya nak tanya akak tinggal dimana? saya mencari sekolah agama sebelah pagi untuk darjah 6.tq
Dyna, akan tinggal di Seksyen 7, BBBangi
Post a Comment