Friday, January 11, 2013

Jom layan novel!


Weekend datang lagi... lupakan pasal kerja (boleh ker???), lupakan pasal customer yang garang nak ma*pus cam singa hilang anak, jom kita layan novel. Novel2 ni baru jer Mummy beli sat tadi. Lepas maghrib tadi hantar Danny gi tution pas tu on the way balik Mummy singgah ke Pustaka Rakyat sekejap beli novel2 ni...

1 comment:

  1. Lupakan je pasal keja, Mummy... gantung semua masalah kat depan pintu masuk rumah.

    Dah dekat 3 bulan kot saya tak beli novel. Sibuk sendiri tak tentu pasal, takut2 nt dah beli.. jadi hiasan dlm almari plak.

    ReplyDelete