Last week Mummy balik kg Daddy sebab adik ipar Mummy nak bertunang. Letih nak tulis panjang2, layan je la apa yang ada ni.
Kamaliza @ Mak Su ... adik daddy yang bungsu... senyum dalam duka. Teringat arwah MIL yang genap pergi setahun.
Kali ni tuan punye blog tak sempat nak melaram ngan baju kebaya ketat yer... kena pakai 'unipom' rasmi kat dapor... lagipun cuaca tersangat2lah panasnya cam malas le nak berposing sakan..huhuh
Jom kita layan apa barang2 hantaran yang ada. Walaupun ikut perancangan hantaran setakat 7 dari pompuan dan 5 dari lelaki tapi dari pihak pompuan hantaran2 ni dah beranak2 la pulak dah jadi 20++, biasalah duduk kat kampung kan jiran2 semua mesra alam so ramai lah jiran tetangga yang bagi hadiah untuk dijadikan hantaran. Actually Mummy kagum dengan makcik2 tu yang sangat2 kretif.
Choc bouquet... klu ada rasa nak order silalah gi ke sini
Orange flavour choc praline
Hah cili pun buat hantaran???? Ops jangan silap tu sebenarnya bukan cili ye kawan2, itu adalah sejenis cookies/biskut rasa kacang2. Disalut dengan gula ke agar2 nipis.... tapi tangkai cili tu tangkai cili betul la... kretif kan makcik2 ni....
Ini kuih putu beras...kuih orang2 lama ni.... boleh tahan bertahun... simpan sampai raya boleh hidang kat tamu
Jambangan bunga ni dibuat dari buah lai yang dipotong2 nipis dan dikeringkan dijadikan halwa
Jeli biasa tapi dah dijadikan jambangan bunga
Sesikat pisang.... tak tau dalam pisang tu isi apa... tapi Mummy rasa gula2 or choc, yang kuning tu actully sponge nipis...kretif2..
Bunga rampai
Articifal fruits
Tart nenas
Puding koko + jagung .. comel kan
Arwah MIL dah tak ada, tinggal Mak Lang dan Mak Su
Boleh pandang-pandang, Jangan pegang-pegang, Duduk renggang-renggang
Bertambah sayang, Biar malu-malu, Biar segan-segan
Kerna malu itu perisai orang beriman ... insyallah mereka berdua akan disatukan 25 Nov 2011
Kerna malu itu perisai orang beriman ... insyallah mereka berdua akan disatukan 25 Nov 2011














