Dan kat masjid ni juga kita boleh nampak samada orang boleh sabar ataupun tidak, terutama sewaktu nak mengunjungi Raudhah. Kalau jemaah dari Asia Tenggara selalunya memang mengikut arahan pengawal, tapi kalau yang dari belah2 Asia Barat, Turki ke Pakistan memang boleh tahan tahap

Di hadapan hotel penginapan ... Durrat Al Fayroz. Bilik hotel besar dan sangat2 selesa.

Senja di Masjid Nabawi

Bumbung yang pada waktu siang berkembang bila malam dah menguncup jadi tiang lampu

Bumbung yang tengah nak dibuka dan kembangkan....

Bumbung yang dah dikembangkan.... jadi peneduh kepada jemaah... cantik kan... dari tiang lampu dah transform jadi bumbung

Mengelilingi Masjid Nabawi di tengah malam

Daddy kat Raudah. Untuk jemaah lelaki senang sikit untuk masuk ke kawasan Raudah sebab sepanjang masa boleh pergi tapi untuk jemaah wanita ada masa2 tertentu je. Lepas Subuh, lepas Zohor dan lepas Isya je. Dan memang kena sabar sebab kita kena tunggu sejam dua sebelum sampai giliran kita.

Nak bezakan samada kita dah masuk ke kawasan Raudah atau belum tengok je warna carpet. Yang warna hijau tu kawasan Raudah (antara tempat2 yang doa kita akan dimakbulkan Allah). Insyallah.

Pokok kurma rendang tak berbuah...

Mummy & Farah



@ Jabal Uhud

Di Jabal Uhud ... di mana2 saja ada peniaga...


Sorry ye gambar Daddy x banyak sbb semua ada dalam camera yang hilang tu... huhuh. Daddy tengok je la gambar Mummy... hihihih
bersambung .... bila mau habis daaaaaaa


































