Hasil keras tangan Mummy
Choc mois cake... walaupun tak secantik kek yang dijual dikedai tapi dari segi rasa memang superbsss la...heheh
Pulut kuning lapis rendang... asalnya Mummy tak nak buatkan Dania kek dan nak gantikan dengan agar2 princess je tapi dia tak nak. So acuan agar2 ni Mummy guna untuk pulut kuning je
Vanilla butter cake.. biasa la gegirl sure pilihannya pink
15 years bersama.....semoga terus berkekalan hendaknya. Amin.
One happy family
Birthday boys & girl yang dah berpeluh2 muka sebab gi main kat taman dulu...hahah
Control comel semuaaaa
Bagussss
Horayyyy
Kak Kay & Mama Janet pun nak enterprem ngan budak2 ni
Ok beratur sapa nak cake...jangan berebut2. Banyak kek ni
Semoga dipanjangkan umur, jadi anak2 soleh dan solehah dan menjadi insan yang berjaya dalam hidup di dunia dan akhirat






No comments:
Post a Comment