Untuk birthday Dafiy ke 5 ni Mummy tak buat sambutan apa2 pun. Lagipun seminngu sebelum tu Mummy dah buat brthday party untuk semua anak2...heheh. Kebetulan masa birthday Dafiy ni kami ada di Cameron Highland so tak de la Mummy nak bersilat kat dapor nak membaking... Mummy beli kek ciput jer untuk Dafiy...heheheh.
Birthday boy yang semakin ensem.... hahahha. Siapa lagi nak puji anak sendiri kan....
Kek pertama - choc cake beli di cafe Boh Tea Plantation Center.
As usual dia akan ambik topping jer dulu
Apasal Dafiy? Tak sedap cam kek Mummy selalu buat ker....(perasan betul kan Mummy Dafiy ni)
Dalam hati...apalah Mummy ni beli kek kecik betul untuk Dafiy
Kedua...beli vanilla cupcake kat hotel jer
Sambut kat bilik hotel...
Sukanya dia
Hero Mummy
Hero Daddy
Lepaking.... priceless moment





1 comment:
haii.. salam kenal..
follower no. 60
done follow/singgah sini.. jom follow/singgah blog teman.. heee.. http://tengkubutang.blogspot.com/
klu minat kucen leh follow blog ni jugak.. =)
http://kucenkucenbelog.blogspot.com/
Post a Comment