Bila ada majlis ni yang paling best sebab dapat berkumpul dengan adik beradik. Walaupun tidak dapat mengumpulkan kesemuanya tapi selalunya yang tinggal di KL dan Selangor memang akan datang. Dah tua2 ni terasa nak selalu jumpa dengan adik beradik jer. Masa kecik2 dulu asyik nak gaduh jer..heheh
Semua dah readyyyy
Danish celebrating his 10th birthday
Alamak besar cam ni baru sambut 8th birthday rupanya anak dara Mummy ni...heehhe. Si Daniel & Dafiy ntah dah ke mana2 tak sempat nak ambik gambar dia orang
Hohoho ... dalam hati ada taman n air terjun
Kak Kay dan hubby dengan kuih koleh kacang yang sangat2 mables
Mummy & Kak Kay
Ni la cincin 24 juta we all... ahakssss
Alhamdulillah 5 daripada 9 adik beradik dapat berkumpul, kalau pilihanraya kira dah dapat majoriti mudah dan boleh memerintah dan buat decision ni...hehehe
Ada cam ibu n anak tak...heheh. Mummy dan kakak Mummy Datin S
Anak saudara Mummy si Iwan yang bakal dapat 'gang' main bola tak lama lagi.
Ingat nak buat gwiyomi
Mama Miraki n Kak Kay
Tuan tanah makan dulu yer... lapar la,.....hahah
Datin S dan anak menantunya
Mana anak buah dan mana mah buah?
SYukur dah mengumpulkan 5 daripada 9 beradik...


.jpg)







No comments:
Post a Comment