N3 pendek jer. Busy sesangat... 2 projek baru masuk dan Mummy kena jadi Project Manager juga. Next week ada kick-off meeting. Nak kena prepare slide presentation dan Project Charter. Juga maintenance reports untuk 2 project lain yang engineer dah buat tapi Mummy still nak kena semak
U busy tak?


No comments:
Post a Comment