Friday, October 5, 2012

Esok nak buat apa?

Selain dari tugasan mingguan esok Mummy rasa cam nak buat kuih wajik... teringin sangat2 nak makan wajik yang lembik2... nyum2 sedapnya (p/s kes mengidam langsung tak berkenaan dan tiada kena mengena)

Wajik dari pakcik google


5 comments:

Anonymous said...

wat lebih sikit ya puan, agak2 boleh sampai 3nov...ada keperluan tu pada tarikh tersebut.

suwara entertainment said...

aritu saya ade beli wajik kt pasar malam, sgt x sedap. terus hilang mood nk beli wajik lg. :)

~ Mummy Gee ~ said...

susah nak dapat wajik yang sedap... tu yang plan nak buat... harap2 menajdi dan sedap ler...hahaha

Mama Janet said...

guna gula merah kot..lg sedap de pahit2.jgn guna gula melaka

~ Mummy Gee ~ said...

klu gula merah jer kurang lemak, klu gula melaka jer warna tak cantik... so kena campur rasanya

Post a Comment