Blog catatan kehidupan peribadi Mummy bersama hubby dan lima orang permata hati kami, Emmer Daniel, Adam Danish, Dania Batrisya, Emmil Dafiy dan Dhiya Danisha. Juga cerita-cerita tentang saudara dan suku sakat Mummy. Ada juga cerita kenangan bersama emak dan abah.Luv u all.
Friday, October 5, 2012
Esok nak buat apa?
Selain dari tugasan mingguan esok Mummy rasa cam nak buat kuih wajik... teringin sangat2 nak makan wajik yang lembik2... nyum2 sedapnya (p/s kes mengidam langsung tak berkenaan dan tiada kena mengena)
Wajik dari pakcik google
5 comments:
Anonymous
said...
wat lebih sikit ya puan, agak2 boleh sampai 3nov...ada keperluan tu pada tarikh tersebut.
5 comments:
wat lebih sikit ya puan, agak2 boleh sampai 3nov...ada keperluan tu pada tarikh tersebut.
aritu saya ade beli wajik kt pasar malam, sgt x sedap. terus hilang mood nk beli wajik lg. :)
susah nak dapat wajik yang sedap... tu yang plan nak buat... harap2 menajdi dan sedap ler...hahaha
guna gula merah kot..lg sedap de pahit2.jgn guna gula melaka
klu gula merah jer kurang lemak, klu gula melaka jer warna tak cantik... so kena campur rasanya
Post a Comment