Tak sempat nak membaking. So mummy beli je kek kat kedai.
I'm 12...
Love u forever....
Mummy dan anak-anak
Daddy dan anak-anak
Small gift from Mummy & Daddy
Saiz badan dah lebih besar dari Daddy. Baju Daddy pun dia tibai pakai je
5 siblings
Masing-masing berkerumun nak tahu apa hadiah Along dapat. Tahun lepas Mummy belikan dia iPad mini, tahun ni Mummy hadiakan dia jam .... ice watch swatch ada dalam wishlist dia...
Ini birthday card Along yang ke-12 dari Mummy dan Daddy. Birthday card dari 1st - 11th year ada dalam simpanan Mummy. Nanti bila dia dah besar dan jaga sendiri barang-barang peribadi, barulah Mummy akan serahkan kesemua birthday card yang pernah Mummy dan Daddy berikan pada dia.

























