N3 makan2 sebelum masuk beradu....
Malam ni dinner kat Restaurant Village View Jalan Reko dengan anak2 buah kat opis & family. Juga few business partner yang selalu deal dengan kami. Semua ada dalam 40-50 orang la. Ni kira jamuan penutup raya la.
Entrance Village View Jalan Reko
Sementara waiters serve makanan, apalagi kita snap2 dulu la ye...
Sampai2 terus makanan dihidangkan...what a wonderful dinner!
Mazlan & Azronizan with family
Mak Yong yang tunggu masa nak bersalin... tarikh jangkaan 10/10/10....waaaa what a beautiful date. Sama ngan wedding Dr SMS tu..
Me & partner.... heheheh
Mummy, Dania & Daddy
Jom layan pulak apa menu malam ni... mummy rasa ni bukan makan lagi tapi dah categori melantak.... hehhe. Tapi Mummy maintain makan ditahap minimum jer...heheeh (kalau Mummy makan banyak pun bukan uols nampak kan...hahahaha)
Telor bistik & telor bungkus
Sup tulang & tomyam campur
Kerabu mangga & kailan ikan masin
Kerapu sweet sour & siakap masak halia
Black pepper beef & sotong dan udang goreng tepong
Lepas makan ada small gift untuk anak2 dan juga pertandingan nama baru syarikat. Disebabkan tiada pemenang untuk pertandingan nama baru syarikat hadiah diberikan kepada peserta yang menghantar penyertaan terawal...
Yeyeye...dapat hadiah dari Uncle Fadzly @ Fadod
Ziela & Hamsiah...another Mak Yong yang tunggu masa nak bersalin dalam 2-3 minggu lagi...
Mummy la.....
Housemate - Duan & Arif
Dania & Daniel & Arif. Siapa tahu kenapa si Daniel bersongkok? Hehehe... dia nak cover rambut dia yang baru kena potong pendek semalam....
Dania & Aunty Ziela... sama2 purple...