Showing posts with label Gambar Pra-Perkahwinan Angkasawan Negara Dr. Sheikh Muzaffar. Show all posts
Showing posts with label Gambar Pra-Perkahwinan Angkasawan Negara Dr. Sheikh Muzaffar. Show all posts

Sunday, October 10, 2010

10.10.10 Yang dinanti dah tiba...


Tarikh 10.10.10 yang dinanti-nantikan sudah tiba. So pada sesiapa yang melangsungkan hari bahagia mereka hari ni Mummy ucapkan tahniah dan Selamat Pengantin Baru, Selamat Bertunang, Selamat Hari Lahir, Selamat Terima Menantu dan selamat segala-galanya.

Walaupun ramai orang melangsungkan perkahwinan hari ni tapi yang pasti kemeriahan dan keglamouran (ada ke perkataan ni...hahaha...marah cikgu bahasa) tak dapat nak menandingi perkahwinan angkasawan kita Datuk Dr Sheikh Muszapfar Shukor (wah bagi nama penuh lahg...) & Dr Harlina yang dianggap wedding of the year. Semoga perkahwinan gilang gemilang yang akan dihadiri oleh angkawasan2 dunia dan pemimpin2 negara ini akan berkekalan sehingga ke akhir hayat...

Friday, October 8, 2010

Gambar Pra-Perkahwinan Angkasawan Negara Dr. Sheikh Muzaffar

Teruja pulak bila tengok gambar2 pra perkahwinan Angkasawan Negara, Datuk Dr Sheikh Muzaffar (Dr SMS) & tunangnya, Dr. Halina.... majlis perkahwinan yg boleh diklasifikasikan as wedding of the year dgn 10,000 jemputan tu akan berlangsung pada 10.10.2010...  so kalau nak tengok persandingan gilang gemilang ni malam minggu jangan gi mana2 duduk je depan TV3 suku.... ada siaran langsung...

Thema perkahwinan ala2 kat kayangan tu.... balik kerja nanti Mummy  nak gi test baju yg dah tempah kat butik untuk majlis gilang gemilang ni.... hahahah... Dr. SMS dah jemput kenalah pegi , betul tak....





Gambar2 kat atas diambil diambil oleh official photographer mereka, Kukubesi Manipulasi dan Saiful Nang

Nak tengok gambar2 lain klik kat sini

Gambar semasa majlis pertunangan ...


Jejaka idaman Malaya yang bakal mengakhiri zaman bujangnya.... ramailah awek2 yang kecewa.... hahaha....