28/8/2014 Ulangtahun ke-14 company Mummy bekerja. Semoga terus success. Tak ada apa-apa celebration pun cuma boss belanja lunch di restoran Arab (Mummy kurengggg sikit nasi arab ni tapi dah boss belanja, makan je la...hhehhehe)

Merah pink

Nak pakai ala-ala Arab gak la

Haruslah gambar dulu sebelum makan. Cam penyimpa mohor besar raja-raja pulak

Nasi arab + baby lamb... nasib baik la boss order yang lauk ayam gak...

Last minute tak sempat nak tempah cake. Mummy beli yang dah siap ke kat kedai Resepi Rahsia...fornchoc lover, cake choc ectasy tu tu memang sangat-sangat sedap. Wajib dirasa

Boss besar

2nd boss... My immediate boss

Adik manis ni assistant Mummy. Opsss taken already!

Adik manis juga




Merah pink

Nak pakai ala-ala Arab gak la

Haruslah gambar dulu sebelum makan. Cam penyimpa mohor besar raja-raja pulak

Nasi arab + baby lamb... nasib baik la boss order yang lauk ayam gak...

Last minute tak sempat nak tempah cake. Mummy beli yang dah siap ke kat kedai Resepi Rahsia...fornchoc lover, cake choc ectasy tu tu memang sangat-sangat sedap. Wajib dirasa

Boss besar

2nd boss... My immediate boss

Adik manis ni assistant Mummy. Opsss taken already!

Adik manis juga



posted from Bloggeroid
No comments:
Post a Comment