menu lunch hari ni...

rendang tok versi mummy. lama dah tak buat. Last week mummy beli daging kat pasar tani baru hari ni transform jadi rendang.

lemak cili api nangka dan ayam
Hari ni memang masak stock yang ada dlm fridge je. Tab berapa rajin nak gi pasar. Tu yang menu tak de sayur2 hijau. Esok lah baru pegi pasar
Rendang ada lagi ni, emmmm kalau esok rebuskan ketupat segera dan buatkan kuah kacang sikit ok gak ka...

rendang tok versi mummy. lama dah tak buat. Last week mummy beli daging kat pasar tani baru hari ni transform jadi rendang.

lemak cili api nangka dan ayam
Hari ni memang masak stock yang ada dlm fridge je. Tab berapa rajin nak gi pasar. Tu yang menu tak de sayur2 hijau. Esok lah baru pegi pasar
Rendang ada lagi ni, emmmm kalau esok rebuskan ketupat segera dan buatkan kuah kacang sikit ok gak ka...
posted from Bloggeroid
No comments:
Post a Comment