
Dah lama mummy tak pakai tudung bawal. Sejak beralih kasih pada tudung2 Ariani dan ala2 Ariani, tudung2 bawal Mummy dah bagikan pada orang. Ada lah 2-3 helai tudung bawal yang tetap mummy simpan sebab ada sentimental value sikit... ahaksss. Mostly tudung2 bawal Mummy dah selamat sampai ke Indon. Tudung mummy pakai ni pulak ikhsan dari kekanda Mummy si YB Bukit Mutiara. Biasalah daya pujuk Mummy kan memang kelassss si masa balik kampung hari tu dapat la tudung ni dari dia ....
Nampak debab pulak le Mummy pakai tudung ni kan??? Emmm.. terimalah kenyataan gee ooiii dah ko memang makin debab a.k.a tembam
posted from Bloggeroid
2 comments:
Bawal mmg dah kembali diminanti skrg ni Mummy.
Saya pakai juga sekali sekala...
Tudung kerisi tak ada ke?
Post a Comment