Sunday, April 5, 2015

Pulut Kelapa Ikan Kering Untuk Dia


Breakfast di pagi minggu. Pulut kelapa dengan ikan kering. Terkenang zaman dulu-dulu.

posted from Bloggeroid

Wednesday, March 25, 2015

♥ Happy 10th Birthday Dania Batrisya ♥

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 
HAPPY 10th BIRTHDAY
DANIA  BATRISYA
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 

25th March 2015 (Rabu) - Hari ni genap umur anak dara kecik Mummy, Dania Batrisya 10 tahun. Happy 10th Birthday Dania, Mummy dan Daddy selalu doakan agar Dania dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki, jadi anak yang bijak dan semoga jadi anak yang solehah. Kami semua sayangkan Dania.



Sebelum pergi sekolah Dania tinggalkan wishlist ni bawah handphone Mummy. Amboi bukan main lagi nak handphone yang touch screen lagi. Hahah. Dan hari ni first time Mummy tau Orbeez Ladybug Scooper. Ntah le tak terfikir lagi nak belikan Dania hadiah apa. Blurrr




Jom layan birthday Dania yang lepas2....

Dania's 9th birthday...


Dania's 8th birthday...


Dania's 7th birthday...

Dania's 6th birthday...

Dania's 5th bday


Dania's 4th bday


Dania's 3rd birthday


Dania's 2nd birthday


Dania's 1st birthday


Dania 3 months

Dania 3 months di apit Danish & Daniel... cepat betul masa berlalu....


Saturday, March 7, 2015

Dari Dapor Hari Ini


Menu of the day


Ikan tenggiri goreng berlada


Sambal goreng tempe


Masak lemak bayam


Ayam goreng berempah


Dessert... pengat nangka + cendol + sagu

posted from Bloggeroid

Saturday, February 28, 2015

Happy 12th Birthday ❤ ADAM DANISH ❤

27hb February 2015 (Jumaat) - Genap 12 tahun usia anak Mummy yang kedua ADAM DANISH @ Angah. Mummy & Daddy doakan semoga Allah memanjangkan usia Angah, dijauhkan dari sebarang penyakit, diberi kesenangan hidup di dunia dan akhirat, diberi kecerdasan akal fikiran. Jadi anak yang soleh dan sentiasa membahagiakan keluarga. Sentiasa hotmatkan orang-orang tua.

Berusaha dengan bersungguh-sungguh untul UPSR tahun ini ya.


Angah sebelum ke sekolah hari ni.

posted from Bloggeroid

Friday, February 6, 2015

Happy 13th Birthday ~ Emmer Daniel ~

Happy Birthday To You...Happy Birthday To You... 

Happy Birthday To

DaNnY *

Happy Birthday To You





♡ 06/02/2015 Cepat betul masa berlalu. Sedar tak sedar dah 13 tahun umur anak sulong Mummy, Emmer Daniel a.k.a Danny a.k.a Along. Selamat hari lahir ke-13 Along. Semoga Along dipanjangkan usia, diberi kesihatan yang baik, menjadi anak yang soleh, berjaya dan mendapat kesenangan dan keberkatan hidup di dunia dan akhirat. Mummy Daddy dan adik- adik semua sayangkan Along.

Hadiah dalam wishlist dia... PS4, PS4 dan PS4... Emmm.. huhuhu... Mr Daddy sila take note... hahahah













2009 - 7th birthday


2008 - 6th birthday, sambut birthday di Hospital Putrajaya, gara2 tangan patah jatuh  kat playground. Seminggu gak le Mummy berumah tangga dengan perut memboyot mengandungkan si Dania.


2007 - 5th birthday


2006 - 4th birthday, sampai kembung2 mulut si Danny tiup lilin



2003 - 1st birthday

2nd - 3rd birthday tak ada gambar softcopy... x berapa rajin nak scan... hehehe