Badan letih balik dari wedding anak saudara Mummy di Kota Tinggi. Sampai rumah masak, makan lepak2 dan terlelapppppp.
Tidur bermimpikan si Fizo. Sorry la ye Mawar, I tak minat pun dengan hubby you. I hanya minat dengan hantaran1kg gold bar yang dia bagi kat u tu. Tak tau la camana Fizo boleh masuk dalam mimpi Mummy.... kalau AA tak pe gakkkk.....ahaksss
Bangun dari tidur laparrrr.

Minum petang dengan goreng pisang tanduk. Beli pisang tanduk 2 biji kat R&R Pagoh.
Tidur bermimpikan si Fizo. Sorry la ye Mawar, I tak minat pun dengan hubby you. I hanya minat dengan hantaran1kg gold bar yang dia bagi kat u tu. Tak tau la camana Fizo boleh masuk dalam mimpi Mummy.... kalau AA tak pe gakkkk.....ahaksss
Bangun dari tidur laparrrr.

Minum petang dengan goreng pisang tanduk. Beli pisang tanduk 2 biji kat R&R Pagoh.










.jpg)
.jpg)









