Monday, May 13, 2013

Makan2 hari ibu

Malam tadi Mummy gantung periuk... Lama tak makan kat luar, so Daddy bawaklah semua makan kat luar. Kira celebrate anniversary cum mother's day la... 2-in-1


Tengok la dulu muka tuan tanah yang comel ni... sila lah kalau nak muntah.. ahakssss


Dinner kat restoran belakang opis mummy jer


pilih angah apa nak makan


Tekun layan ipad sebelum makanan sampai. Kalau layan buku cam ni, confirm UPSr dapat 6A.... hahahah


ok minuman dah sampai


haus punya pasal mummy order air sampai dua gelas... air tembikai dan kalamansi


posing2 dulu sebelum makanan sampai


As usual fries yang sampai dulu


spagetti carbonara untuk Danish



Grill Chicken brest untuk Mummy



Sirlion steak untuk Danny


Tenderleon steak untuk Daddy



Butter rixe w mackarel untuk Dania



Butter rice untuk Dafiy


Bbq chicken wing



Garlic bread


Sedapnya along, Dania nak sikit


X kasi sudah, makanan Dania pbun dah sampai



Dania n daddy


Mummy & Daddy


Tq Daddy for everythings...
posted from Bloggeroid

Sunday, May 12, 2013

For us, for him n for me


For him


For us ... terlanjur beli untuk Daddy, Mummy beli la juga untuk diri sendiri... hehehe


For him ... boleh agak dah kan apa Mummy bagi kat Daddy...


For me... ha ni sapa nak teka. Apa ada dalam sampul putih ni.... siapa teka ngan betul dapat tiket percutian 3H2M ke mana2 destinasi di dunia ini, tiket dan accomodation sendiri bayar....heheheh


For us from Danny... alamak terbalik le pulak... 


posted from Bloggeroid

Saturday, May 11, 2013

♥♥ Our 15th Wedding Anniversary ♥♥


♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
OUR 15th WEDDINANNIVERSARY 
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Assalammualaikum, 

Sabtu 11-05-2013, Alhamdulillah hari ini Mummy dan Daddy menyambut ulang tahun perkahwinan kami yang ke-15. Emm "dah 15 tahun rupanya" atau "baru 15 tahun rupanya". Apa2 hal pun memang cepat betul masa berlalu kan. Dari berdua 1998-2001, 2002 bertiga, 2003 berempat, 2005 berlima, 2008 berenam, 2013 bertujuh...oppssss terlajak pulak.

Alhamdulillah, semoga jodoh kami berpanjangan dan hidup sentiasa dalam keberkatan Illahi. Sekarang ni masa untuk membesarkan anak2 dan memberikan ilmu agama dan ilmu pengetahuan yang berguna kepada mereka.

Terima kasih daddy atas layanan terbaik daddy untuk Mummy dan anak2 selama ini. We love you very much... dah dah jangan lebih2 nanti ada yang termuntah le pulak...hehehe

My soulmate, my roomate, my mechanic, my gardener, may everythings.

My handmade card for daddy... lupa nak beli, so buat sendiri je la yer. Hehehe



4 permata hati mummy & daddy

Saturday, May 4, 2013

Nasi lemak sotong PRU

Assalammualaikum semua. Lamanya la blog mummy ni kena tinggal ye. Alahai nak buat camana, mummy busy ka kempen sana sini, almaklumlah esok dah nak PRU. Okeylah, chalo Mummy nak keluar mengundi sekarang. Nanti ramai orang pulak malas nak beratur panjang. Tapi pagi ni Mummy nak mengundi kat pasar jer dulu. Nak undi ikan apa hari ni...hehhe.



Nasi lemak sambal sotong PRU dan kopi-o P147 untuk breakfast pagi ni.

Siapa akan anda undi?
A. Sotong Segar
B. Sotong Kering
C. Sotong Kembang
D. Tokey Sotong

posted from Bloggeroid

Sunday, April 21, 2013

Masak lemak daging salai Pak Pandir...

Selamat berhari mingu. Dah makan ke? Madak apa hari ni?


Menu lunch dihari minggu Mummy n family


Daging salai pak pandir masak lemak cili api + belimbing


Tumis kacang boncit + carrot + udang


Tempe & ayam goreng


Sambal belacan


Ulam timun


Lastly ikan keringggg

posted from Bloggeroid