Blog catatan kehidupan peribadi Mummy bersama hubby dan lima orang permata hati kami, Emmer Daniel, Adam Danish, Dania Batrisya, Emmil Dafiy dan Dhiya Danisha. Juga cerita-cerita tentang saudara dan suku sakat Mummy. Ada juga cerita kenangan bersama emak dan abah.Luv u all.
Friday, March 9, 2012
Thursday, March 8, 2012
Talam Lapis Cendol Yang Hulala Sedap!
Mood buat kuih talam,kali ni buat talam cendol lagi.Cuma kali ni Mummy terlebih rajin so Mummy buat talam cendol ni ala2 kuih lapis. Ni semua aktiviti petang semalam.
Nampak menghairahkan tak kuih ni? Lemak2 manis dan santan secukup rasa...hihi
Sila la makan ye
Close-up sikit
Dah la cantik berlapis2 sedap pulak tu.... kes picit lift naik sendiri
101st Anniversary of International Women’s Day
Selamat Menyambut Hari Wanita kepada semua wanita di luar sana. Tema sambutan tahun ini adalah EVERY WOMAN COUNTS. Semoga hari ini memberi kecerian kepada anda semua.
Tapi kan Mummy cam tak berapa nak ceria, Dafiy demam lagi. Batuk Pagi tadi menanggis dan merayu2...Mummy jangan work, mummy jangan work...huhuhu...sedih tau .. tapi nak buat camana semalam Mummy dah cuti, hari ni kenalah kerja. Time tu Mummy rasa sangat2 jeles pada ibu2 yang jadi fulltime housewife dan boleh selalu berada disamping anak2....huhuhu.
Wednesday, March 7, 2012
TERBAEKKKKKKKK DARI LADANG!
Hari ni Mummy ambik cuti, Dafiy demam sejak hari Isnin. Malam tadi dah start batuk pulak. Sat lagi nak bawak dia gi klinik. Stock ubat kat rumah pun dah habis.
Pagi ni breakfast Mummy buat ubi samin. Last weekend pegi pasar Mummy beli ubi, pas tu kakak Mummy datang rumah bawak ubi dan keladi. So sebelum ubi tu busuk baik Mummy rebus dan buat ubi samin. Ubi samin ni kira fofuler kat Johor rasanya.
Ubi samin yang 3/4 pinggan selamat masuk dalam perut Mummy. Ubi ni sangat2 empok...
Secangkir kopi-o panas2 dipadankan dengan ubi samin, emamn yang terbaekkkkkkkkkk dari ladang la...hihih
Tuesday, March 6, 2012
Photoshoot @ Office
Last week ada photoshoot kat opis Mummy. Nak letak dalam website company. Photoshoot rasminya sekejap je yang lamanya sesi foto gedix2 budak2 opis ni...(termasuk le Mummy...) hihihi
Ni cam posing untuk raya la pulak
Poster Ombak Rindu 3 .... Aaron Aziz sangkut kat trafic jam so tak dapat dia nak join sesi fotography ni, terpaksa la Mummy cari pelakon gantian sekejap...hihi. Jangan mara Dila.


.jpg)

