Showing posts with label Adam dan Hawa. Show all posts
Showing posts with label Adam dan Hawa. Show all posts

Tuesday, March 26, 2013

Adam Danish's 10th Birthday Celebration

N3 yang dah terlalu lama dalam draf mode. Huhu...sorry ye Danish, Mummy lambat publish birthday Danish.

Celebrate je anak beranak. Lepas solat maghrib.



Comel gak kek Mummy buat ni ek....heheeh kes puji diri sendiri


4 permata hati kami



Hadiah untuk Danish

Dapat hadiah baru nak kiss Mummy ye

Ce teka apa dalam kotak tu... 

Happy moment


Dalam hadiah ada hadiah...

Koyak koyak

Acara kelebet pembungkus hadiah


Mini ipad untuk Danish... disebabkan Daniel & Danish ni almost sebaya, selalunya mereka akan dapat benda yang sama. Tak boleh beli untuk sorang je nanti yang sorang jeles pulak



Lepas acara potong2 kek dan bagi hadiah, we all makan kat luar. Kali ni pergi makan kat kedai makan baru belakang office Mummy, @GRILLS.

Macam-macam ada...western menu la

Sementara hidangan sampai... layan mini ipad dulu


Ok air pilihan masing2 sampai dulu....

Chicken brest grill untuk Mummy

Salmon in pumpkin souce untuk Daddy

Tuna apa ntah untuk Danish

Spagetti untuk Daniel & Dania

Soft shell crabs



Sedap rupanya makanan kat kedai ni, walau dah bukak lebih kurang 4-5 bulan dan jalan pun tak sampai 5 minit dari office Mummy tapi Mummy tak pernah pegi pun...Dari segi harga sedikit mahal la, tapi yang penting makanan sedap dan suasana kat dalam restoran ni sangat2 santai

Hero kecik yang semakin encem...heheh. Biasalah emak puji anak kan....hahaha




Sunday, November 11, 2012

Kerana kau....

Kerana kau ku masih di sini
Kerana kau ku bisa menangis
Dan kerana kau yang menghancurkan
Ku tiada berteman
Terkenang wajah mu aku pilu
..... itu kerana kau dari Alleycats ni nak cerita 'kerana kau' gak le...

Alkisahnya dah lama sangat rasanya Mummy tak beli surat khabar. Bosan la balik2 keluar cerita dan propaganda yang sama jer. Kalau nak baca pun baca jer la on9 sikit... Tapi kan hari ni Mummy sudah pecah rekod, awal pagi balik dari hantar daddy ke KLIA mummy dah tangkap paper Berita Minggu... ni semua gara2 ada cerita Mummy punya ex la....hehehh....


Dan mummy semata2 baca section BPop jer, pages yang lain bagi kat bibik sebab dia nak lap cermin tingkap...heheh. Memang parah betul le fenomena Adam Hawa ni...