Raya ke-5 Mummy masih lagi di kampung.
Belum kul 7.15am dah sampai pekan PS cari bfast
4 budak yang belum mandi pagi lagi... sibuk gak nak mengikut
Nasi lemak singgit yang sedap
Rajin kan Mummy... macam2 kuih Mummy buat masa kat kampung.... heheh. Kuih muih yang sedap2 beli kat pekan PS. Kasui, ketayap, bom pisang, onde2 dan popih - semua mables. Kuih tako dia je cam 'kureng' sikit rasa dia
Lepas bfast Mummy dan Som bawak anak2 ziarah kubur emak & abah. Setiap kali pergi kubur memang Mummy akan bawak anak2, so di aorang pun dah tau mana lokasi kubur atuk2 dia orang.
Sempat singgah sekolah tempat Mummy mula2 kenal ABC dan 123
Teruja budak 2 orang ni nak masuk kawasan sekolah
Cousin Mummy dari Kulaifornia datang dengan family
Raya ke-5 Mummy pilih baju warna oren pulak. Daddy ajak beraya ke rumah kawan di di Parit Raja. Mummy aa lagi ... I followwwwwwwwww je la . Nama pun hari raya tak kan nak memerap kat rumah jer.
Mula2 Dania nak pakai baju kurung tpai bila nampak si Aliya pakai dress dia pun sibuk nak tukar dresss gak.
Lagi 10 tahun masing2 dah jadi anak dara
Drive elok2 yang...
Anak dara kecik YB Bukit Mutiara
Sedondon la Daddy & Dania
Masa on d way nak balik ke rumah dari Parit Raja, kakak Mummy si Som, sms suruh beli pizza or KFC. Mummy ajak Daddy masuk bandar BP. Hohoh.. BP jam. Jenuh jugala menunggu lampu merah hijau merah hijau. Actually kan we all tak tau pun lokasi pizzahut dan KFC kat BP ni.... kesian kan...huhuhu. Dan HP cikai Mummy tu pun bukannya ada GPS. Lepas dah pusing2 2-3 kali tak jumpa gak cancel nak bei pizza dan KFC... singgah kedai je beli nugget ngan fries balik goreng sendiri...heheheh



