Bangun pagi2 sambung sembang2...sementara menunggu breakfast dihidangkan....hahaha. Family gathering kali ni betul2 cam percutian 2D1N... semua fully sponsor oleh penaja a.k.a tuan rumah daripada penginapan ke makan minum. Tima kasih banya2k ye tuan rumah.
Menu menu yang dihidangkan daripada datang memang berbagai2... jom layan menu breakfast pulak.
Sebahagian menu breakfast....roti canai, nasi lemak, meehoon goreng dan putu mayam. Ada teh tarikh ada teh-o...kopi PS je yang tak ada
Aksesori nasi lemak
Meehoon dan putumayam
Sesi ngeteh diawal pagi

Makan2...

Mama Janet & hubby

Kesian Dafiy masih demam lagi...
Lepas breakfast lepak2 kejap dan masing2 plan nak balik tapi tuan rumah mintak tunggu lepas lunch sebab menu tuk lunch pun dah disediakan.... Memang xtvt makan memanjang betul kan
So sambung semula la gebang2, yang anak2 suka la sebab boleh sambung main lagi...
Tangan sapa la yang tengah sibuk siapkan goodies bag ni
Kau dan aku
3 mak dara tak pingitan
Sangat2 suka gambar ni sebabbbbbbbbbb.... nampak bebenor Mummy ni kurus....hahahahahha sorry la ye Yin
Maharajalawak 2012
Gambar syok sendiri lagi
Mummy dna bujang kecik Yin Wong Khoo Lai
Si Aliya yang suka bersolek
Ok lunch dah siap...cepat makan pas tu balik la....
Ulaman dan sambal belacan
Sambal udang dan ayam goreng
Gulai lemak labu dan ikan masin
Oklah perut dah kenyang goodies bag dah dapat apa lagi tunggu jomlah balik...hehehe. Mama Miraki, Kak Mah dan Mama Janet semua nak singgahkampung dulu nak tengok progress renovate rumah. Mummy terus balik ke KL sebab badan Dafiy panas sangat so plan nak terus bawak Dafiy ke hospital.
Oklah kita balik dulu ye...bye bye... jumpa lagi 25hb kat kampung
Perjalanan balik ke KL lancar cuma mata cam kena gam je. Memang Mummy zzzzzzzzzzzzz je la... sampai area senawang dah start banyak kereta dan traffic slow je, so we all exit Senawang dan masuk ke hway LEKAS. Alhamdulilah selamat sampai rumah pukul 5.30pm. Apa lagi terus ops BERSIHHHHHHHHHHHH
Goodies bag dari tuan rumah...besarrrrrrrrrrr punyeeee
Macam2 ada dalam goodies bag ni.. telor pindang, kuih cakar ayam, kuih deram, choc cake, cup cake, bahulu gulung, epal, kek dannnnnnn
Ubi kayu dan keladi pun ada dalam goodies bag... ko ada pernah dapat?
Dan yang pasti korang semua tak dapat mangga ni kan... ni special dari Mama Janet untuk Mummy hahahahha. Mangga ni baru mengkal2 tapi sangat2 manis....ada baki 3 biji lagi belum kupas..
Terima kasihlah pada abang Mummy Yin Wong Khoo Lain dan Kak Tanty atas layanan yang diberikan pada kami semua. We all datang memang untuk makan je la sebab semua dah disediakan.
So suku sakat Mummy, tungguuuuuuuuu 24 December untuk kita berkumpul2 lagi di rumah pusaka..