Showing posts with label scrappin blogs. Show all posts
Showing posts with label scrappin blogs. Show all posts

Tuesday, July 13, 2010

Jangan betulkan TV anda ....


TV pertama abah Mummy beli .... cam almari la pulak kan... heheh..



Perasan tak kalau uols surf blog Mummy, akan ada sedikit gangguan. Akan keluar box cam kat atas tu? Cam mengacau je kan... Actually masalah tu berpunca dari background template yang Mummy gunakan. Mummy gunakan background template dari Scrappin Blogs sekarang ni dia orang dalam proses nak transfer semua background, images dan code ke server yang lain la pulak. Sebelum ni dia orang letakkan kat PhotoBucket. Hit kat PhotoBucket untuk account dia orang terlalu tinggi sekarang ni...so adalah akan melibatkan RM USD dll... so buat masa ni sabar je la yer....Mummy dalam mood malas nak mengodek2 dan menukar langsir ke carpet kat 'rumah' Mummy ni...



2x je bukan banyak pun... hehehe