Showing posts with label sambal ikan bilis. Show all posts
Showing posts with label sambal ikan bilis. Show all posts

Friday, August 20, 2010

9 Ramadhan 1431

Dah masuk 9 Ramdhan, idea nak masak pun dah tepu tak tau nak masak apa dah. Nak beli pun dah tahap tengok lauk pauk kat bazar tu sedikit pun tak ada rasa teringin. So akhirnya ni je yang Mummy masak untuk berbuka.


Sambal ikan bilis pedas lagi ... yang ini so far memang tak menjemukan... goreng ikan 2 kembung 2 ekor pun tak berusik...

Mee goreng

Lemak putih tauge ngan tauhu

Kole kacang ngan puding jagung. Dan cam biasa Mr Tako. Murtabak daging sekeping pun ada gak.