Lepas dua minggu elok lagi semua dalam plastik tak terusiak....Cuba teka apa ada dlm beg plastik tu?
Taraaaaaaaa.... nilah dia dua kotak corell dan sekotak corningware. Sudu tu bukan Mummy punye yer tapi Mek beli dan bagi kat Kak Noor.
Barang2 yang dah dikeluarkan dari kotak. Alhamdulillah tak ada yang pecah atau cacat.
US mari ma.... klu made-in PS dan letak US pun bukan kita tau kan....hihihih
Dinner set 12pcs ni Mummy beli dua set. Bolehlah utk 8 org makan. Org ke 9 guna pinggan milamin palsu yang dah melekat ngan kunyit tu je la yer....
Casserole CorningWare sama design european herbs gak... kira sedondon ler pinggan dan mangkuk

Mummy tambah beli mangkuk dan pinggan hidang nasi yang dijual secara loose. Tapi tu la yg square shape tak de ler pulak so terpaksa lah ambik yang round dan oval shape.
So kesimpulannya (cam buat karangan BM lak ada kesimpulan semua ...) mission ke Langkawi tercapai ler walaupun Mummy kalut nak handle 4 anak sebab Daddy terpaksa balik awal nak hantar bibik balik Indon.





