Ketinggalan zaman betul la Mummy ni, Mummy baru je tahu yang Johor Premium Outlets dah dibuka 2 Dis yang lalu, Kalau Mummy tau dah buka sure Mummy terjah masa gi ke rumah abang Mummy di Kulaidelphia last weekend. Tapi grand opening dia 11 Dis 2011 ni.
Lepas ni x payah la nak order handbag ke perfume on9 or kirim kat kawan2 yang duduk kat obersea lagi. Cakap je nak brand apa Burberry, Canali, Coach, Ermenegildo Zegna, Gap, Guess, Lacoste, Michael Kors, Nike, Oroton, Ralph Lauren, Salvatore Ferragamo, Tumi, Adidas, Armani dan banyak la lagi semua ada.
Ni senarai kedai yang ada kat situ. Rasa2 krismas nanti Mummy cam nak buat terjahan ke sana je.... tengok le nanti manalah tau kut2 Santa Clause tabur duit depan rumah lebih boleh le terjah.
