Hari ni sudah 26 Feb... sesiapa yang kerja gomen dah lama gaji... rimau maybank dah mengaum atau bulan bank islam dah mengambang. Yang kerja swasta ada yang dah dapat gaji dan ada yang menghitung hari dapat gaji... Yang fulltime housewife pun tunggu gaji jugaa dari suami. So para suami kalau dah gaji jangan lupa terus bagi allowance dan perbelanjaan untuk isteri tau.
Tak tau nak bebel apa pun...hehhe

Muka tuan tanah hari ni... pakai double layer halfmoon berharga RM15 jer...
Tak tau nak bebel apa pun...hehhe

Muka tuan tanah hari ni... pakai double layer halfmoon berharga RM15 jer...
posted from Bloggeroid
No comments:
Post a Comment