Wednesday, November 27, 2013

Ko je ke ada laki?

2-3 hari ni Mummy bosan betul dengan status salah sorang sahabat FB Mummy ni. Asyik2 update pasal laki dia buat itu kejap lagi laki dia buat itu. Laki dia belikan itu dia belikan laki dia ini. Kalau pun nak tunjuk ko tengah bahagia dengan laki ko tu x payah la nak update status setiap jam pasal lakii ko tu. Lama2 orang pun bosan. Sebelum ni pun mmg tiap2 hari dia akan update pasal laki dia tapi 2-3 hari ni memang kekerapan melampau lah... So hari ni Mummy dah unfriend dia.

7 comments:

Anonymous said...

klu x minat jngan d baca update dia, abis cerita dh

~ Mummy Gee ~ said...

dah kita scroll page tu ternampak le status dia

Ayu Ayunie said...

ada jugak member camni kat fb asyik update pasal hal laki bini. sayang kat laki dia.. laki dia belikan itu.. ini... terasa betapa bertuahnya dia kan... cuma terpikir kalau ada gaduh2 merajuk2 ke ada tak dia tulis kat FB.. hehe...

wakgelas said...

saperlar x sayang laki, tapi ada kan makk., kanns ;-p

Mat Som Sadona said...

Nasib baik saya update fasal bil air je, kalau tak tentu kena unfrend.
Tapi kalau yg apdate to isteri Aeron apa salahnya huhuhu

Mama Miraki said...

Lepas nak updated pasal mai mentua pulak lah...boleh..heheheh.mil I bagi tu..mil I bawak gi sini....hehhehe

~ Mummy Gee ~ said...

hehehhee

Post a Comment