
Finally selepas asyik tertunda,Mummy baru dpt ambik cuti dipenghujung cuti sekolah ni. walaupun dlm hati dah tau Mmy x berapa nak enjoy sbb kerja2 kat opia mmg tengah banyak. So harap2 adik2 manis kat opis dapat handle semua.

my hero Adam Radzuan yg akan mengendalikan Airbus MH5747 untuk perjalanan seminggu ini

Biasala anak ramai...

Gadget wajib bawak

Novel utk baca waktu senggang dlm perjalanan

Mmy bertolak malam Khamis. Mana mmy nak pegi??? Adalah few states yang kami nak pegi. So kami start dengan negeri Lim Guan Eng dulu....Tp nak singgah dulu rumah Mak Su ddy kat Taiping. Saja je keluar malam nak drive slow2. Lastnya we all tidur kat RNR Sg Perak..
....bersambung
posted from Bloggeroid
No comments:
Post a Comment